Mijn ervaring op de FEHT tot nu toe!

Standard

Het begon allemaal met de introductie dagen in augustus, en nu zitten we al oktober. Wat gaat de tijd toch snel als je het leuk hebt zeggen ze dan!

972338_10202068103649756_1715235699_nDe introductie
Een van mijn eerste ervaringen op de Fontys was de introductie. De introductie viel dit jaar op mijn verjaardag, die ik daar goed heb gevierd onder het genot van veel drankjes.

Het is erg leuk op de Fontys! In het begin dacht ik dat het moeilijk zou gaan worden dat HBO. Maar tot nu toe gaat het me nog goed af, want ik houd alles netjes bij. Over ongeveer twee weken kan ik zien of ik het echt allemaal heb begrepen, want dan beginnen de tentamens al!

Lessen die we krijgen
photoOp school krijgen we leuke lessen zoals: video, photoshop en creatief schrijven dat zijn de leukste die er tussen zitten. Buiten die vakken hebben we ook nog vakken die wat dieper in gaan op de theoretische kant van communicatie, die vakken zijn vooral heel leerzaam.

Hoe is het in de klas?
Ze hebben met onze klas echt een hele leuke indeling gemaakt! Iedereen kent elkaar en als je een les niet bij hebt gewoond kun je in de groeps app kijken wat je gemist hebt. Want iedereen is bereidt te helpen wanneer je een les hebt gemist om wat voor rede dan ook, en dat vind ik leuk om te zien. Want ik denk dat we daarom ook wel zo’n hechte klas zijn.

Wat wil ik later gaan doen met deze opleiding?
Misschien dat ik na de opleiding nog marketing wil studeren op de uni, maar dat zie ik over 4 jaar wel. En als ik meteen ga werken, wil ik dat het liefst op het hoofdkantoor van Vodafone in Amsterdam gaan werken. Buiten dat ik het een mooi kantoor vindt is het ook praktisch en er hangt een fijne werksfeer. De afdeling waar ik wil werken is marketing en communicatie. Ik kijk uit naar wat er nog komen gaat en ik hoop dat de opleiding zo leuk blijft als die nu is!

Leave a Reply

