Een dag uit het leven van Annelieke!

Standard

Een dag uit het leven van Annelieke!

Ik word wakker in mijn  bed, in mijn kamer in Tilburg. ’s Morgens  begin ik eerst aan mijn zeer interessante ochtendrituelen. Eerst ga ik douchen, dan kleed ik me aan, poets mij tanden, maak me op en daarna ga ik eten.  Uiteindelijk ga ik boven nog even mijn jas pakken en loop ik weer terug naar beneden.


Ik pak mijn fiets en fiets naar mijn werk. Na mijn fiets te hebben weggezet loop ik binnen bij de BelCompany samen met mijn collega´s Özlem en Rolf. Als we eenmaal helemaal binnen zijn ruimen we de kasten in met mobile telefoons en tablets, dan gaan de deur open voor de klanten. Daarna lees ik vaak eerst het dagelijks bericht van Vodafone. Na even komen er klanten en begin ik met het verkopen van abonnementen en het adviseren van klanten over welke abonnementen zij het beste kunnen nemen. Als er geen klanten zijn klets ik vaak mijn collega’s of dan probeer ik aan school te werken. Soms komen er mensen waar de telefoon van stuk is gegaan als dat zo is sturen we die voor hun op, als ze het toestel natuurlijk bij ons hebben gehaald. Na een dag vol abonnementen en accessoires te hebben verkocht halen we de kasten weer leeg. De deur gaat op slot en de werkdag zit er weer op.

Bc me Rolf

Deze dag is een hele leuke dag want nu ik klaar ben met werken ga ik naar de reünie van mijn middelbare school. Waar ik gelukkig iedereen kan vertellen dat het goed met me gaat en dat ik tegenwoordig HBO communicatie studeer op de Fontys in Tilburg. En dat ik een leuke bijbaan heb bij de BelCompany!

Op het station in Den Bosch aangekomen word ik opgewacht door een goede vriendin van mij. Nelleke, dat is het meisje waar ik het twee jaar lang erg leuk mee heb gehad op school. Toen we op school aan kwamen zagen we een flink aantal oude bekenden leraren. Dat was erg leuk en ik heb ook veel bijgekletst met oud leraren en oude klasgenootjes. Maar vooral met Nelleke en dat was erg leuk. We hebben samen heel wat cocktailtjes achterover gegooid en dat was erg gezellig. Na het hele avontuur in Den Bosch ben ik natuurlijk in de trein inslaap gevallen, maar gelukkig maakte een jonge me wakker die daar geen aanleiding  toe had maar toch erg lief! Het enige nadeel was dat ik vanaf het station moest lopen. Natuurlijk had ik ook nog hakken aan met mijn cocktail hoofd!

Schoolfeest

Nou ja daar kreeg ik dus zere voetjes van en honger had ik ook nog. Dus nadat ik mijn heerlijk verse kaas soufflé op had in de stad heb ik mijn schoenen uitgedaan en ben ik op mijn sokjes verder gaan lopen… Na echt mega lang lopen voor mijn gevoel ben ik dan eindelijk bij mijn huis, natuurlijk met blaren op mijn voeten. Toen ik eenmaal boven was ben ik gelukkig niet vergeten mijn lenzen uit te doen en heb ik nog een kop soep gemaakt. Die kop soep is alleen niet meer tot nut geweest, want toen ik wakker werd stond die nog koud en wel op mijn nachtkastje. En dit was mijn dag!

 

Leave a Reply

